vi ska ses igen när tiden tagit slut

Livet kan vara vacket som en soluppgång
Där himlen är fri från varje moln
men plötsligt som en blixt ifrån en himmel klar
känns en iskall vind

Alla har vi haft nåogn som vi hållit av
som varit en del av våra liv
och den som var vår älskade
vår bäste vän
finns inte längre kvar

Jag har en tro som ger mig tröst och styrka
att vi ska ses igen när tiden tagit slut
Trots att skiljas va så svårt så vet jag att du lever
i ett ljus, i det hemmet som vi kallar faderns hus

Jag har ett hopp som jag kan lita på
Jag vet att det bär mig när jag dör
att bortom livet finns en annan dimension det är min säkra tro

Vissa kvällar är svårare än andra.
Ikväll är en sån kväll.
Men vi ska ses igen, vi måste det,
utan att tro det så orkar jag inte..


Kommentarer
Postat av: malle

i love you

2011-02-01 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0