Jag stark? Fuck no.

Vad ska jag säga till alla som inte förstår? Alla som säger att jag är stark. Stark? Jag överlever. Men att överleva är inte detsamma som att klara av att leva. Det finns två alternativ. Att leva eller att dö. Det handlar inte om styrka. Och lever jag så gör jag det livet kräver. Går upp, äter frukost och så vidare. Men jag klarar mig inte. Vad ska jag säga till alla som inte förstår? Glöm inte bort mig. Hör av er. Kom på besök. Ge inte upp även om jag är avvisande. Det är nog det svåraste. Att vilja gemenskap men inte klara av den. Att vilja närhet när allt är avstånd.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara en jävla massa kärlek till dig ska du veta! Här får du, massor.

2010-08-26 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0