Mormor<3

Idag hade jag studiedag. Åh så skönt med långhelg!

Men iaf så är mormor hemma hos min kusin i ytterby denna veckan.
Så, godhjärtad som jag är så kom jag på att hon är ensam där på dagarna, så jag tänkte att jag kunde åka dit och vara med henne på min lediga dag..

Jag har umgåtts med min älskade mormor hela dagen lång <33
Vi pratade i timmar, och även fast hon är 80 år och jag 16 så är vi väldigt lika till sättet.
Jag ska bli som min mormor när jag blir gammal!

Nu sitter jag här i köket och det luktar kaka.. ush xD mår illa av lukten såhär sent på kvällen.
Men det blir nog gott i morgon på cellgruppen. Är grymt laddad för det måste jag säga, vi ska disskutera homosexualitet vs. kyrkan och bibeln.. ojojoj säger jag bara, det kommer blir många åsiker.
Men jag är laddad och har mycket bra punkter att ta upp om det hela!

Puss o Kram <3
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0